Hello! We’re FortNine. We help Canadian riders access the knowledge and gear they need so that they can spend less time worrying over logistics, and more time on their wheels.
At FortNine, our Customer Service team is at the heart of who we are and what we do. Providing sincere and genuinely helpful service will always be our endgame. The decisions and processes we make and use are all geared towards that goal, and are done so out of an authentic desire to connect with our community!
If you’re looking to join a team dedicated to top-notch quality customer service, promoting staff development, and establishing itself as a first-line resource for customers within our organization, then we’d love to hear from you! Whether you’re a powersports pro or have never been on a bike before, we will provide you with all the tools you need to join us and become a fully-fledged FortNiner!
Our goal is clear: do right by our people.
This is a Full Time position.
The starting salary for this role begins at $18 / hour, and increases to $20.75 / hour once training has been successfully completed. You will also receive a bonus for completing training as soon as you're through!
What you’ll be doing:
What we’re looking for:
How you benefit:
About FortNine:
FortNine is one of North America's fastest growing e-commerce stores in the Powersports industry. We are headquartered in Montreal, QC and employ a quickly growing team consisting of creative, energetic, and highly dedicated individuals representing a diverse range of expertise.
We aim to provide our customers with the best powersports merchandise, while providing an elite customer experience.
Take a look at our site: www.fortnine.ca
Our YouTube Channel: https://www.youtube.com/channel/UCNSMdQtn1SuFzCZjfK2C7dQ
Version Francaise:
Bonjour ! Nous sommes FortNine. Nous aidons les motocyclistes canadiens à accéder aux connaissances et au matériel dont ils ont besoin pour qu'ils puissent passer moins de temps à s'inquiéter de leur logistiques, et plus de temps sur leurs roues!
Chez FortNine, notre équipe du service clientèle est au cœur de ce que nous sommes et de ce que nous faisons. Fournir un service sincère et véritablement utile sera toujours notre objectif final. Les décisions et les processus que nous prenons et utilisons sont tous orientés vers cet objectif, et sont faits par un désir authentique de se connecter avec notre communauté !
Si vous cherchez à vous joindre à une équipe qui se consacre à un service de qualité supérieure, à promouvoir le développement de son personnel, et à s'établir comme une ressource de première ligne pour les clients au sein de notre organisation, nous aimerions avoir de vos nouvelles ! Que vous soyez un pro des sports motorisés ou un débutant complet, nous vous fournirons tous les outils dont vous avez besoin pour nous rejoindre et devenir un FortNiner!
Notre objectif est clair : prendre soin des notres.
Il s'agit d'un poste à temps plein.
Le salaire de départ pour ce poste est de 18 dollars de l'heure et passe à 20,75 dollars de l'heure une fois la formation terminée avec succès. Vous recevrez également une prime si vous terminez la formation dès qu'elle est terminée !
Ce que vous ferez:
Ce que nous recherchons:
Vos avantages :